Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Gött

Publicerad 2008-06-20 11:01:07 i photo,

Frugan väckte mig vid kvart över 9 imorse.
"Hallå?" och alldeles yrvaken.
"Sover du?"
"Hmm, hur mycket är klockan?"
"Oj, sorry... haha"

Damen har varit uppe sedan 7 imorse så hon måste nog tappat tidsuppfattningen lite
gällande andra individer runt omkring sig, men det gjorde ingenting. För jag visste att vi inte skulle
ses på ett tag nu. Hon satt på tåget mot Köpenhamn, för att sedan åka vidare till Italia!
Lite avis. Hon får sola och bada mycket nu åt oss här hemma i regnet.
Och jag längtar tills ikväll. Midsommarfest hos älsklings matilda med gott umgänge,
partytält, grillat, öl och jordgubbar. Kan det bli bättre? Nej.
Kacka hämtar mig vid ett tiden, sen bär det av.
Knäcka första biran tidigt!

Puss och lite fräna bilder på damer från bal, som jag nu hunnit redigera.

Kommentarer

Postat av: milie

Publicerad 2008-06-20 11:27:15

fast kanske utan jordgubbar.. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela