Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Godnatt sverige

Publicerad 2008-06-26 00:59:07 i

It has been a long day, och nu ligger jag äntligen och igen nergosad under täcket..
här i mörkret i staden. tyst och skönt, helt rätt. imorgon ska vi hooka ihop oss downtown igen.
ja, matilda, olika saker och ting är ofta och förblir nog oförutsägbara under en tid framöver.
vad är det som egentligen som driver oss och gör att man fortsätter? jo, det vet vi. big word on that.
behövs inte förklaras och sättas fingret på för det vet vi innerst inne, i var och en.
håll huvudet högt min älskade, keep it up!
g-kås på fre, är du mig kakan? love.


Kommentarer

Postat av: cakee

Publicerad 2008-06-26 11:48:39

Ja klart! :D inte för jag ska ha något men jag följer med min älskling som sällskap :D

love <3<3

Postat av: milie

Publicerad 2008-06-27 12:24:56

hej och hå älski..! jag har tappat min mobil.! men jag ska försöka fixa en ny.! :D jag e så jävla värdelös.! pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela