Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Ett skönt brev på morgonkvisten

Publicerad 2008-06-19 12:07:15 i

Hej Iz & Cake!
Jag ville inte väcka er! Hoppas ni har sovit gott. Jag har drömt så sjukt konstigt nu så det är helt tokigt,
haha.. Det är bannemej inte kul att bli lämnad kvar på flygplatsen kan jag säga er.. usch vad jag grät.
Men det kom en hjälte och räddade mig.. Så jag lever.. Inget att vara orolig över. Det var gula gubben!
Haha. Älskar er, ring sen.
Puss Ø smek gummi-lek!
// Milie

Ps: Hittade inget vanligt papper.
(skrivet på servett) love you grrrl.

Kommentarer

Postat av: milie

Publicerad 2008-06-19 15:17:47

hihi.. hoppas att ni blev glada..:D hahaälskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela