Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Välbehövt

Publicerad 2008-07-03 18:36:05 i

Mycket bra dag, på så kort tid inne i ljungby. Hängde mest på tunagatan,
hookade ihop med kära lyden påväg ner för hemfärd. Bra kille. Haha,
och hur balla är inte vi som är släkt också! Wie! Och inte på långt heller.
Man lär sig något nytt varje dag sägs det :D Idag har det varit skönt, mycket bra som sagt.
Mycket sol, rensande utav jordgubbar, skrivit en lista till mor och far för vad de ska handla
tills lördag och diverse. Längtar tills lördag, allesammans i Bettans stuga ute på Östra.
Hur bra är inte det? All kärlek till er mina vänner.. Ni är helt enkelt guld.
Så, vad mer? Jag mår så jävla great helt enkelt. CHEERS!


Det rätt mysigt utanför byn, jag lovar, get over honey's!
Och gamla godingar som Weezer - Peace.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-03 22:12:20

Kom in imorgon tidigt så kan vi sooooola!

Postat av: Bettan

Publicerad 2008-07-04 11:54:42

Oh,de kommer bli skit mysigt. Jag och Vera ska ner idag och förbereda lite .. :) Längtar tills imon, då ses vi Darlo! Love you..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela