Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Sunshine

Publicerad 2008-07-02 19:32:42 i

Yes indeed. Stekt, tränat med vovven, fixat med tvätt, sovit. Vad har man mer gjort?
Verklingen ingenting. Säger till mamma att verklingen ingenting händer.
Då svarar hon att man behöver inte ha någonting på gång hela tiden.
Men jag vill ju ha det så, det kommer jag aldrig lära mig. Så är det.
Tjatade på henne nu att vi ska kila ut en sväng, så snart bär det av.
Och så är jag galet avis på alla som ska förtära alkohol denna lilllördag.
Pratade med milie innan, guld, jag behöver flera samtal om dagen, det gör nytta för kropp och själ!
Annars, vad händer på fredag damer? Ska som sagt in till Ljungby imorgon, men det är imon det.

See ya!

Kommentarer

Postat av: Bettan

Publicerad 2008-07-02 21:29:23

Jag saknar dig och alla andra också riktigt mycket. helt tomt.;) Däärför tycker jag att vi hittar på nått till helgen, dricka öl och chilla som Cake sa, Jag tycker de låter som en utmärkt idé. Jo, de där me att ha lite och göra på dagarna. Jag sover till halv 2..;O nått jävulskt uttråkad, hade hellre vart med er. mycket hellre. <3 Men ska vi bestämma att vi iaf försöker hitta på nått till helgen? Allihop! :) Take Care Daarliiing! <3

Postat av: Milie

Publicerad 2008-07-02 23:54:34

Jag ska ringa dig varje dag nu. bara så du vet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela