Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Stek!

Publicerad 2008-07-04 07:12:26 i

Gomörra gomörra!
Damn, har inte varit såhär tidigt uppe sen.. Iallafall, ska hänga med morsan till the one and only
hyltebruk, ta buss därifrån för att sedan hooka ihop med mattan på stan. Vi ska till tylösand och steka.
Hell yes. Hemma runt 5 snåret och sedan kommer min dam hem till mig senare under kvällen också.
Guldvärt! Emilie! Kör hårt idag på jobbet, wie! :D Kommer även sakna allas våran kines Hiep
som nu idag far iväg till vietnam och där nere kommer han befinna sig under 4 veckor.
Hinner inte mer nu. Ring mig sen när jag glassar på stranden vettja! Alltid trevligt!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela