Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Rosalie Come & Go

Publicerad 2008-07-01 14:28:37 i

Satt uppe sent igår, för sent. Skrev i min dagbok. Om saker som inte hör hemma här. Hoho.
Hur lättnande är inte det ibland. Livet leker.
Men jag kom upp imorse, körde intervall träning upp mot två timmar, med vovven. Sjukt skönt.
Och nu kollar jag runt efter lite extra knäck. Frågan är varför jag finner den motivationen, för innerst
inne säger det mig alltid.. att det är försent. Tur är att man i alla fall kommer börja jobbet nästa vecka.
Det kommer bli götta, haha.. Välbehövt! Cake jobbar och sliter, likaså Emilie. Er saknar jag!
På torsdag beger jag mig till Ljungby på morgonen, och drar hem på sena eftermiddagen.
Fika och mysa med syster, det var inte igår. Och för er andra som vill ses, hör av er!

Jag är sjukt pepp på Thailand nästa år med damer och herrar.
Give it too me! Får lägga upp en fet planering om det ska gå som man vill.
Kommer det gå? Det får vi se. Take care folks.

Kommentarer

Postat av: Din tok!

Publicerad 2008-07-01 14:53:47

Jag saknar dig med iz! Tror jag går och lägger mig i en grav snart. Usch! ska till jobbet snart blää!

Pusselipusspuss

Postat av: cake

Publicerad 2008-07-01 22:15:42

aw gumman! saknar dig med och jag jobbar hela veckan lång! men lördag? hitta på nåt? och du thailand, det ordna vi! för vi ska dit! jag lovar! älska dig Iz <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela