Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Magnetic City

Publicerad 2008-07-31 20:03:28 i

ja, alltid silverbullit på högsta volym! hög femma.
dagen har varit varm och slitsam, speciellt på jobbet. och såklart har jag skrivit mig en
liten egen lista på saker som man kan låta sina fingrar klia av sig på här hemma.
rastlösheten är alltid ett faktum, men det ska alltid förebyggas! så att säga.
själv hela helgen. kom och hälsa på mig. drick kaffe med mig, rök med mig,
berätta skvaller för mig, har en del öl i kylskåpet också, känns det ändå inte
lite lockande? johodå, det tror jag nog. hehe. överraska mig helt enkelt,
alltid uppskattat, om du frågar mig! trots allt så har jag ändå unnat mig lite
ikväll. sarah kom hit och tjötade en sväng. några öl i kvällsolen och uppdatering.
det känns bra.. nu ska jag utgå efter listan.. då ska vi seeeee..

dammtorkat? yes sirrr.
hämtat in posten? (haha) självfallet.
fixat med tvätt? snart färdig.
varit ute med någon utav vovvarna? tänkte precis gå.
planerad helg som fan? neeeej, som sagt men känns ändå gött.
städat din garderob? haha, det tar vi inte först och främst.
osv.. nu ska jag pallra mig utåt tänkte jag i alla fall..
ha en gooo kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela