Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Feeeeels good

Publicerad 2008-07-28 21:17:21 i

Mycket bra, mycket fint!
Jobb hela veckan, förutom onsdag är det bestämt. Jag har bestämt.
Det står bara fyra bilar på kalmars pakering denna veckan. Soft. Det blir onsdag.
Kommer jobba nu 3 veckor i streck nu så det känns ändå gött. Lite tråkigt att veckans
chef har brutit revbenen nu också. Krya på dig Tomas!
Annars får vi se vad som hängs och sker, päronen är i Ljungby nu. Skulle hankat
på men när jag vaknade (även fast jag sagt till att jag skulle väckas för att hänga med)
så var ingen hemma klart. Lite synd. Hade varit kul att åka in på hopp om att få se någon
liten kändis. Blev ju ingenting därinne i lördags. Då var alla nazister som inte orkade köra
ynka fyra mil för cash. Lalala. Det var ett tag sen man var där nu. En gång på hela sommaren
har jag befunnit mig där inne. Inte för att jag saknat Ljungby, utan för att jag saknat flera
bra vänner som faktiskt finns där inne. Ljungbydagarnas datum är snart här, och då är
det sagt sen länge. There you can always count me in!
Ya! Bilder från öland och dylikt kommer snart, vänta bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela