Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

*

Publicerad 2008-07-13 19:55:23 i



Helgen spenderades i stan som vanligt. Fylla och jäkelskap.
Varför körde vi sugrörstekniken så satans mycket igår? Haha, det dunkar i min skalle.
Har inte så mycket att tilläga, tänker på allt och inget. Jag är nog lite känslig idag.
Tänker kanske för mycket så det blir inget av det alls? Tänker tillbaka, tänker framåt.
Veckan som väntar innebar jobb, och det är ju bra. För pengar vill vi alla ha!
Jag vill shoppa, ut och äventyra i sverige, allt möjligt med er!
Nu borde jag ta tag i mitt liv också. Varför gör man inte bara det?
Var borde man starta? Säg det min vän, säg det. Nu ska jag kolla på en kärlekshistoria.
Verkligen älskar gamla, sommriga, svenska filmer. För mig utstrålar dem en ärlighet,
kärlek, och gör att man känner känslan av att något faktiskt är äkta.
Jag tror jag lider av lite separationsångest, fast jag gör mitt bästa för att inte visa det.
Yeah, all this talking, damnit. Jag älskar iaf mina vänner, fast det vet ni ju redan. Puss!


Ive been upset and Ive been down
Ive been throwing things around
since u no longer here beside me

And my friends say - hey whats new
they just heard that we were through
well i gues im alright baby

Im surviving this for sure
to win my love takes so much more
Im surviving this for sure
to win my love takes so much more

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-13 20:09:12

Varför funkar inte min bloggis? :/

Postat av: cake

Publicerad 2008-07-13 20:19:24

Love you to baby <33

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-14 11:11:59

Koppar din text, så jäkla bra! :D

Postat av: Bettan

Publicerad 2008-07-15 18:49:22

Haha sugrörstekniken funkade jävligt bra, nästan för bra! haha .. men lilla gumman när gick du hem? Rix på torsdag? me love you.<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela