Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Träffa min bättre hälft

Publicerad 2008-02-09 11:15:10 i photo,

450496-1

Solen strålar värmer mitt ansikte. Kaffe, en morgonrock och Cunninlynguists som spelas vänligt
ut ur högtalarna. Känns bra. Idag skall man bege sig in till hstd för att inhandla lite kärlek.
Jag ska träffa en annan kärlek också. Fika och skitsnack, alltid värt med dig.

Ikväll ska även långe Lasse firas, en hiphop snubbe i sina bästa år.
Katrin aka Cake kör hit framåt senare.. middag, mys och vi ska även vara finsmakare på Garaget.
Vi fårse vart kvällen tar väg i dimman. Nä, nu hinner jag inte skriva mer. Vi ses ikväll hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela