Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Tänkaren

Publicerad 2008-02-10 20:38:29 i

Den kryper faktiskt fram ibland.
Baserad på känslan.

Just nu är jag lite rädd för mina känslor.
Jag vill visa dig, men bygger upp flera hinder i huvudet.
Man är svag när man försöker få fram de rätta orden, ingen röd tråd.
Därför är det bäst att lägga det på hyllan igen, tänkandet. Låtsas om inget.
Enklast så, som vanligt. Sedan spela på och skratta högt åt detta inlägget.
Jag tror att du skulle finna det obegripligt, sedan vända ryggen.
Kan ha fel, men vågar inte chansa, and so it will be.

"Kärlek är för töntar som inte vågar slåss!"
Nu föredrar jag att börja slåss igen.

Du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela