Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

MÅNDAG

Publicerad 2008-12-15 21:14:42 i

VÄXJÖ

hängde med frida och carro ännu längre in i de djupa småländska skogarna för dagen.
jag var vänlig som lät min hand bli utan blodtillförsel för sisidär en halvtimme
när damen gaddade sig på halsen. resultatet blev såklart kanon.
passar verkligen henne.

det är nog inte helt okej så mycket pengar jag ändå lagt på julklappar.
kan inte hjälpa att jag älskar att gynna andra. och tyvärr så kommer inte
vissa få i år som jag gärnat velat, från lilla tomten, dvs moi.
jag får väl bjuda på middag nåndag istället som gengäld.


SIDA VID SIIIIIIIIIIIDAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela