Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Ler åt helgens bravader

Publicerad 2008-12-14 17:10:52 i

nyduschad, tätt omslingrad med handuken på huvet och morgonrocken på kroppen.
och äter även lite rester från gårdagens tårta. då vet man exakt att, nu är jag hemma!
jag har haft en kanon helg. igår var helt galet och bakfyllan var ett faktum, men det
var faktiskt helt klart värt. imorgon ska jag till växjö, för att hålla i carros hand hårt
när hon gaddar sig, och handla julklappar.
blir säkert julklappar till mig själv som vanligt, haha!
någon som ska med?
g-kås måste det också åkas till. big time!
nu ska jag krypa ner i soffan igen, jag och tårtan.

Kommentarer

Postat av: LinnéaK

Publicerad 2008-12-14 17:27:47

Going där ! :)

Postat av: Frugan

Publicerad 2008-12-14 23:59:29

Kunderna kommer kunderna går! XD Vi var inte lite flummiga, :P <3

Postat av: Bettan

Publicerad 2008-12-15 20:46:19

En heelt klockren helg! tack för de! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela