Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Kärlek vid första ögonkastet

Publicerad 2008-12-08 19:55:05 i

kan ha varit det idag. jag uppmärksammade dina som du mina ögon på
morfars bar & café idag. mm so handsome!
precis hemkommen. varit en ängel idag som traskat runt på stan för hennes
skull, när jag egentligen inte har tillräckligt med tid. mycket står på schemat
denna veckan.

men hörrni!
helgens schema ser ut såhär:
fredag: jag tar bussen in vid 17.15 förmodligen till stan.
ska jag komma till er, mattan & sabbe? sedan ska jag bli full
och tokig, och dra ut på puben med damerna. hör av dig om du är sugen på att hänga med!
lördag: middag hemma i lialt för dem som vill, det ska eventuellt vankas bad
sen ska jag fixa skjuts och inviga puben lagligt i ljungby en sväng också.

hör av er och häng med helt enkelt med!

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2008-12-08 22:53:28

jag vill jätte gärna åka ut till dig på lördag, det hade varit så himla kul! dessutom såg jag nu att du hade försökt att få tag på mig i lördags, min mobil har krabbat till tusen. men nu är det såhär att jag jobbar hela helgen. jag ska se om jag kan sluta tidigare på lördag för att åka till dig. men di kan ju höra av dej om det fixas med skjutsen in till stan sen. love!

Postat av: josefine

Publicerad 2008-12-08 22:54:20

btw, fredag: menar du ljungby eller hstad?

Postat av: josefine

Publicerad 2008-12-10 13:34:44

kommer vi till dig i liat, eller ska vi ses i stan? oh, jag längtar så!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-10 18:29:24

Var du i stan igår? Utan att ringa? :O

Du missade våra semlor!



Vem är "kärleken vid första ögonkastet"?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela