Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

INTE ok

Publicerad 2008-12-28 22:03:58 i

tänk att jag har fällt tårar inför nyår. helvete vad jag är förbannad.
men det går över. långsinta jävel.

jag hade världens gårdag med tjejerna :D
sabbe frida petra kakan och jag
vi hängde på morfars, beställde in mängder med dricka och dansade oss
svettiga. jag tog även tillfället i akt att tjöta med n.i.c.k.
som vanligt slutade galenskaperna på valentine.
jag och kakan hookade ihop med moses mot slutet,
träffade mark vid lilla torg och fick oss en skjuts tillbaka till petra.

nu ska jag titta in på mingelbilderna. vem vet vad man hittar.
hoppas ni har det gött i åre också. saknar er redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela