Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Come away with me

Publicerad 2008-12-02 20:28:36 i

det är tisdag fast det känns som torsdag.
jag är inte sugen på att jobba imorgon. gratis dessutom.
jag vill ha fredag, lördag och söndag.

forsatte med försäljningen idag, sedan hann jag med
en mysig dag med vänner och en fika på roddys med wicky, hookade även ihop med emma och peskil.
emma ska få med hela la familia att leka någonting på söndag, haha. spännande.
då kommer jag säkerligen vara bakfull och avslagen.

jag vill handla julklappar i veckan också, när ska vi åka brudar?
ni bestämmer detta. tänker på dig också emilie. kan du inte hänga med?
vill försöka få dig på bättre tankar, försökte ringa dig imorse, men jag förstod
att det inte var rätt läge. så jag låter dig vara idag. men du ska veta att min
dörr är alltid öppen. alltid!

en sak till, som jag kommit till underfund med, eftersom en del människor på senaste tiden,
tänkt och sett saker på ett helt annat sätt, så gör jag precis tvärtom, det vill säga,
att jag älskar livet och allt vad det innebär fan ändå! ni gör mig starkare, tackar. jag lägger mig inte så lätt. bra va?




Kommentarer

Postat av: Frugan

Publicerad 2008-12-02 22:29:18

Postat av: Frugan

Publicerad 2008-12-02 22:33:27

Hihi vilka minnen som kmr fram när jag ser bilderna. ^^, När du och jag hade vart på lager 157 och några dagar efter var det nog unnarydsfestival eller?. ^^,

Postat av: Pee

Publicerad 2008-12-06 17:35:00

Haha, sicken gammal bild, det kommer man ihåg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela