Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

21

Publicerad 2008-12-21 17:13:22 i

helgen som varit har innehållit och bringat mycket öl, dans, tomma kreditkort,
förvirring kring värdesaker, sms och samtal som inte säger något för fem öre
om personen i fråga, och bakfyllan som ett såklart faktum.
men idag kunde jag allt vakna upp med gott samvete, gårdagen var inte lika sträng
som fredagen. vi befann oss ute i skogen för en tidig julklapp som innebar
massage, en varm jacuzzi fullsatt med oss och öl, samt exotisk planka
senare under aftonen. ungefär som en rehabilitering. mycket bra i min mening.
idag har vi därför haft orken till att ränna runt down town för att hitta de
sista klapparna. duktigt. känns som att jag fick med allt här nu.

en sak till. nu är jag inte bara ledig, jag är ledig som fan! som gumman sa.
det är skönt. jag har också bestämt mig för att inte vara lika skeptiskt idag,
det tar vi en annan dag. också coolt. haha. fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela