Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

2 dagar till julafton

Publicerad 2008-12-22 12:11:34 i

och jag har inte riktigt än snappat upp den där julkänslan som
jag gjort tidigare. kanske beror på att jag inte har någon julstjärna
på mitt rum. kanske därför!

som sagt, jag är ju inte bara ledig, utan ledig som fan,
och det kommer resultera att jag inte bara blir rastlös, utan rastlös som fan.

ett snabbt bildbevis på vilka idioter jag lever med.
man blir som man umgås!




tänkte på det igår. ska vi vara i stan och mysa samt ta en bärs ute,
eller ska vi hänga i bushen på tisdagen? det blir säkert stan iallafall.
jag stannar nog hemma idag. blir färdig med klapparna,
trotsar min hals och går ut med hunden, kanske glor på film
med en och annan gubbe. haha. jag kommer in imorgon.
ni som läser här. ring till mig. jag är hemma idag!



ett till bildbevis på en skönhet som kom hem till oss idag.
nu blir det aldrig mer tråkigt att kolla på film hemma hos mig!



och en syster lina får avsluta detta långa inlägg. kan vara mitt längsta.
nu ska jag försöka sysselsätta mig ute i skogen, det är trots allt fint väder ute.
från mig till er alla en riktigt GOD JUL!

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2008-12-22 12:40:20

feeeeeeeeet soffa!

Postat av: Pancho

Publicerad 2008-12-22 14:24:11

Ne du. Jag vet inte riktigt :(. Ska du till åre? love

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela