Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

PICS

Publicerad 2008-08-17 20:27:48 i




hehey! mycket få bilder som man hittar utav rätt många skulle jag tro.
bilder mest från lördagen. lördagen var mysig med frukost ute i solen
rätt tidigt på förmiddagen. vi var runt 10 pers som bara njöt och insåg
att vi gjort och byggt upp ett camp liknande hultan utanför biggan. så gött, så fint!
vi hängde mest där hela dagen och bara gled, drack öl och snackade skit.
senare framåt kvällen kom allt folk i olika omgångar. vi blev upp mot 35 pers.
bra skit säger jag. sen in i dimman. jag levde till halv 6 imorse. och det var det värt.
hejdå säger jag, bort igen till tvn..

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2008-08-18 20:02:54

tack för en jäkligt bra helg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela