Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

MATISYAHU

Publicerad 2008-08-26 17:42:20 i


http://www.youtube.com/watch?v=hip2i9yHZ38

min, panchos och mathias favorite. han får mig att bli glad, jämt!
längtar till helgen nu. en hel helg inne i stan, känns som en evighet sedan.. fast det kanske inte är så.
blir bio på fredag med päronen, sedan upp till milie, i väntan på att hon slutat och jobbat färdigt.
utgång, sedan, vem vet med oss :-D på lördag iaf, äntligen! och jag är även lite rikare nu, så jag
ska nog unna mig något bra och fresch framöver, det återstår att se. woho, jag gillar läget.
so, what more? what to say, what to do?

Kommentarer

Postat av: bettan

Publicerad 2008-08-26 23:07:33

Iz, My Darl! Jag är fortfarande skyldig dig pengar! vi tar de när vi ses :D <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-27 09:04:30

lungan! du får ha det så gott i helgen även. puss och en till honey

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela