Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

I've got sunshine, on a cloudy day

Publicerad 2008-08-27 18:54:20 i

mia släppte oss 13,00. emil drummade oss ner mot stan. träffade sarah som varit hos frissan,
spanade kläder inför helg samt köpte lite makeup. bra skit som man gott kan unna sig. wie!
sedan fikade jag, hon och lizette på roddys. mycket kaffe, skönt snack. sen drog jag mig neråt
stationen som vanligt för att hinna med dragspelsbussen. hoa sov som vanligt och pancho
var mest nervös inför morgondagens resa till sthlm, till sin sandra. eftersom utav tidigare erfarenheter
utav swebus så lugnade jag honom lite. det är ju busenkelt! iallafall.. kom hem, hoppade in i
duschen, käkade och gjorde mig iordning. vi skulle nämligen till hylte direkt för att jag skulle
fixa min apu :) gott och fixa samt dona för att sedan ge gott intryck :) gick hur simpelt som helst
så nu kommer jag befinna mig på expert i hyltebruk varje tisdag och onsdag framöver, det beror
på hur länge dem vill ha mig där. har ju varit där förr. känns skit bra. shyssta efarenheter man
kommer få utav hela grejjen känner jag. speciellt inför framtiden.

nu ska jag gosa ner mig, dricka kaffe och läsa det senaste numret elle, med hela 374 sidor!
älskar tjocka tidningar. det är sådana man sparar på. och xet, i helgen, då jäklar darling!
får inte heller glömma project runway ikväll heller! tv 3, 21.00! puss och en till.

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-28 20:21:32

jaaa helgen it is!!



/mat-ilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela