Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Inte värt

Publicerad 2008-08-06 16:58:05 i photo,

när jag väl är sjuk, då vill det verkligen sitta i länge. det gillar jag INTE.
ska till jobbet imorgon hoppas jag på. jo, det ska jag. vill även sitta och dricka
öl på brottet imorgon utanför konserten.. dock har jag ingen skjuts hem sedan
på kvällen. det hade ju varit trevligt, fast så blir det nog inte i alla fall..
mattis! jag vill inte ligga hemma och vara mer död än levande, förstår du det?



jag vill ju bara dansa..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-06 17:09:04

Gissa vem som också har gått och blivit sjuk? jo jag, feber is the shit och en jävla huvudvärk.. haft det hela dagen på jobbet! Men ska vila mig nu som fan hela kvällen så kommer imorgon I hope! Isåfall kan du åka med mig till Halmstad efter jobbet och åka med mig till jobbet på fredag? =)

PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela