Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Gick alldeles för fort

Publicerad 2008-08-24 20:10:35 i

denna sommaren. snart kommer hösten. den ska då allt styras upp med mysiga
middagar bland tända ljus medans mörkret där ute tränger sig på, kära vänner.
gårdagen blev lite galen, galet bra. åkte en sväng upp till festivalen och kollade läget.
snackade lite skit med arrangören jonatan, sedan bar det av hemåt igen för att
korka upp ölen igen. slutdestinationen för kvällen var garaget, eller ja, numera
bryggeriet som det kallas. där var det fullt hus. mat och öltält och mycket folk!

love salut!machaut - saints and prophets!






SAKNAR ALLDELES FÖR MYCKET.
då när alla var trötta på skolan, tog sig en öl på vardagen, studenten var den rätta tidpunkten.
och helgerna blev lite tokigare när man väl sett framemot ledigheten som snart då skulle komma.
nästa helg, milie, nästa helg. och mattan, kan vi inte ses när jag kommit hem med bussen,
och efter att du slutat jobbat, utanför kalmar någon dag. saknar kakan redan också. puss.

Kommentarer

Postat av: moa

Publicerad 2008-08-25 20:36:01

min kära isabell. du ville ha en kommentar, den lyder så här: eftersom att jag inte har träffat dig på så länge och inte är speciellt insatt i din vardag förgyller du min dag med dina väl valda ord i din varma blogg. jag får veta hur du mår, att du har kul och att du fångar varje dag som den kommer och gör det bästa av den. att få veta hur du mår, får mig att må bra och att bli glad. för jag tänker på dig ofta och undrar. men som du vet, du har alltid fått mig att må bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela