Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Tiden går fort

Publicerad 2008-04-10 21:35:54 i

Säger jag ofta. Och nej, jag ska inte rabbla upp en massa grejjer som gör en lika sentimental
som alltid. Det känns fruktansvärt bra.. och nu var det kväll.. igen. Var nyss ute en
rask promenad med päronen och vovvarna. Vi gick ner mot sjön. Fett med sommarkänsla..
Bryggan som ligger där i vattnet.. Vattnet var som en klar spegelbild utav det lilla ögonblick,
då himmelen var som rödast. Sneglar bort mot grillplatsen och tar ett djupt andetag och känner
den friska luften fylla mina lungor. Underbart. Jag tycker du borde komma ut hit i sommar.
Bara för en dag i alla fall.

It feeeels good!
Ta hand om er.
Big love.

Kommentarer

Postat av: hansiho

Publicerad 2008-04-11 18:22:47

lät härligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela