Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Överskottsenergi

Publicerad 2008-04-20 13:26:25 i photo,

haha, och jag älskar't!
gårdagen var galen. jimmy är mästergrillarn! kvällen började med grillat i mängder, iskalla öl
som lyckades svalka magen, och så mättade vi blev. det var vi, vi lidhultare, okej, cake, matilda,
emelie och alla de andra folken var också med, men ni tillhör familjen. love you guys!
allt rullade på, musik på högsta volym och vi blev allt fullare.

sedan gick vi, några stycken, hem till mig, (skönt med gångavstånd!) och ockuperade den
uppvärmda tunnan. där satt vi till fyra på morgonen och... jag är nöjd och belåten. hehe.
puss på er igen mina älsklingar.

och även deras lineup gör denna dagen lite shysstare:
http://www.facebook.com/group.php?gid=6645184273&ref=ts

so long!


image51
från i fredags. tack för den perfekta förfesten emilio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela