Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Oh dear!

Publicerad 2008-04-14 16:52:00 i

Let's get naked under blankets
Let's get wasted, let's get stoned
Let me tell you I adore you
Oh let me take you home..

Matilda is back in town. Jag fick mig ett samtal under lektionstid.
Nu är jag äntligen hemma. Träningsvärk i benen, men ack så glad jag är. Vädret sympatiserar verkligen
med mitt hjärta. Funderar på att ta cykeln ut till Åsen och plåta lite, galet sugen, fast då återstår det å se
ifall benen ramlar av. Drygt 2 mil fram och tillbaks. Eller så drar man ihop vi gänget damer med
filtar, folle och skitsnack i parken. Duger jävligt bra vilket som. Nu ska jag ringa ett samtal, till.
Och på fredag är jag lite redo för ljungby igen. Hoppas på fint väder, då ska vi förkröka vid
lagaån. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela