Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Mina vänner

Publicerad 2008-04-06 14:06:48 i

Gårdagen gjorde Halmstad.
Jag och sarah var ute och promenerade en mil i skogsgläntor igår eftermiddag och vi sa det att;
istället för att klättra på väggarna hemma under lördagen så tar vi oss i kragen och åker in till hjärtan
i halmstad. Snabba ryck och sedan var vi påväg. Skön soulmusique i öronen och kvällssolen glödde i ögonen.

Kortfattat:
Först hem till matilda, nästa stopp var hemma hos nyinflyttade angelica i Snöstorp,
sedan körde hanna oss till grabbarna, till martin peyronsson i stan, där alla gamla godingar fanns
på plats, galet LÄCKER (!) lägenhet. Mycket kärlek till allt under kvällen. Och, okej, även kärlek till
gamla vanliga galningen leo som förgyller våra kvällar med bland annat att pissa i vasken fett offentligt,
ha bondbrillorna på och när han är den som tränger sig före en mils lång kö in till puben.
Somnade hemma hos matilda med henne, alex och sarah. Sent. Kortfattat? Kortfattat. Enligt mig.

Nu är jag hemma. Jag kanske ska tag i alla kläder som ligger utslängt på mitt golv?
Kanske ska jag laga lite mat? Jag kanske ska skriva den där jobbansökan?
Eller så gör jag det som jag finner mest frestande.. Ingenting.
Ajö! :)

Kommentarer

Postat av: Sarah. Frugan ^^,

Publicerad 2008-04-06 14:12:01

Lördagen var så grymmt bra! :D (Y)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-06 18:51:04

tack för en härligt go kväll!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela