Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Kärlek

Publicerad 2008-04-22 20:21:51 i photo,

Jämfört med igår så har jag inte skaffat mig dåligt samvete idag.
Idag har jag varit ute så mycket som jag kunnat. Tänkte på det när jag var ute innan och
sprang en runda att, fan jag måste plåta lite i detta underbara väder innan den sköna solen går ner. 
Livet är underbart ibland. Speciellt idag.


image54

image55

image56

Hem ljuva hem. Nu blev jag måttligt sugen på att bada i tunnan, igen..

image58

Kommentarer

Postat av: Calle

Publicerad 2008-04-23 16:20:41

Du är allt en rackare på att bada tunna du :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela