Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Första

Publicerad 2008-04-23 21:14:49 i

bästa dagen ute i solen för detta året om jag får bestämma.
sarah hämtade upp mig efter jobbet, vi cyklade hem till henne med ett leende på läpparna.
sommarfeeling. satte oss ute på terassen med plugg, nikotin och rester från hennes kära fars
födelsedag sen gårdagen. älskvärd daimtårta! mumma. jag drog ett sms till kära jacob.
och de ville att vi skulle hooka ihop och dra iväg någonstans i solen. grabbarna var hungriga.
det bästa är på kvällarna när solen är sådär röd och man kommer iväg en sväng. underbart.

vi drog till hylte, de käkade och jag satt där äntligen i mitt linne, utan att jag frös. en som längta
som gick i uppfyllelse kändes det som. spanade in folk. och en del var ute på vandring.
vi åkte sedan hemåt igen, pumpade upp volymen till det högsta och var allmänt pepp.
vi ville sedan forsätta kvällen, jag fixade fram kubben! och vi damer fick göra våran segerdans
i slutet, hahaha. frågan är vad grabbarna tyckte om det. vi vet att de älskar oss ändå. hihi.
sedan sa vi hej och tack för idag. love you guys. jag följde sedan sarah hem, hämtade cykeln.
njöt av det friska vädret, såg hur solen snart var nere... och nu sitter jag här. i'm happy.
vi imon mina vänner. imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela