Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Äventyr

Publicerad 2008-04-07 18:14:00 i photo,

image48

image49

Det är något man längtar efter. Ja, jag dagdrömmer oftast.
Saknar sarah och mattan. Mina sen unga dar. Hoppas på att datumen inte krånglar,
vilket det säkert kommer, men om det inte gör det har jag jobb på hultan i början på sommarlovet
förmodligen. matilda ringde idag, mycket tack vare henne! och.. om då sarahs student är samtidigt
så åker jag inte. Det går först. Alltid. Nåväl.. Kaffet är färdigt!
Och nu ska jag pussa på min mor lite sedan ut med bilen.

(Och jag vet redan att du är här inne och snokar så du kan lika väl kommentera du också!)

Kommentarer

Postat av: Calle

Publicerad 2008-04-07 20:06:36

din gamla pingla

Postat av: iz!

Publicerad 2008-04-07 21:35:45

jag är inte gammal.
du som är gamla hederliga bästa calle.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela